Megrendeléseket az alábbiak szerint fogadok:
E-mailben részletezve vagy előzetes telefonegyeztetés alapján a +3620 9286 368 telefonszámon. Telefonon keresztül csak abban az esetben fogadok el megrendelést, ha az ügyfél más módon (írásban vagy személyesen) nem tudja foglalását leadni. Ebben az esetben a félreértésekből adódó problémákért felelősséget nem tudok vállalni.
72 órával a tervezett utazás időpontja előtt. (A 72 óra kizárólag munkanapokra vonatkozik, a hétvége és a munkaszüneti napok nem számítanak bele.) A 72 órán belüli megrendeléseknél, mindenképpen telefonos egyeztetés szükséges!
Az utazási szerződés akkor jön léte, amikor az utas vagy képviselője a megrendelésről írásban vagy e-mailben visszaigazolást kap.
2. Az e-mailben vagy telefonon leadott megrendeléseket a beérkezés után 24 órán belül visszaigazolom. Az indulás pontos időpontjáról, az utazást megelőző napon SMS-t küldök. Ha a megadott telefonszámon a megrendelő nem érhető el, úgy az utast terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenségekért.
3. A megrendelés költségmentesen módosítható és lemondható, 48 órával az utazás tervezett időpontja előtt, azon belül a viteldíj teljes értékét meg kell fizetni.
4. Előre kérjük jelezni, ha extra csomagmennyiségre (1 nagy bőrönd + 1 kézipoggyász/fő felett) kell számítani vagy nem szokványos poggyász szállításáért (amennyiben erre egyébként van lehetőség) felárat kell fizetni (pl.: kerékpár, kutya, gyerekkocsi, stb.), melynek díja 1.500,-Ft. Kutya kizárólag 10kg alatt, ketrecben, szájkosárral, a csomagtérben szállítható!
5. Reptéri/pályaudvar érkezéskor maximum 1,5 óra várakozás fordulhat elő. Ha a gépkocsi nem tud 1,5 óránál többet várakozni, úgy a késve érkező utast értesítjük.
6. Biztonsági okból a gépkocsivezető a járművet nem hagyhatja el, így a terminálban történő utas fogadásra külön kérés esetén van lehetőség. Az utasokat előre tájékoztatjuk, hogy érkezéskor a gépjárművünk hol fogja várni őket.
7. Nem befolyásolható események (Pl. balesetből adódó útlezárás stb.) következtében előforduló késésért felelősséget nem vállalunk.
8. A szolgáltatás során a csomagokkal kapcsolatos esetleges reklamációt, a gépkocsivezetőnek kell jelezni, legkésőbb a címre érkezéskor. Utólag,reklamációt nem tudunk elfogadni.
9.Az utas,közvetlen anyagi felelősséggel tartozik a buszban az általa keletkezett anyagi károkért. Az utazás során az utas az általa harmadik személynek okozott, illetve a gépjárműben okozott kárért, és a károsult irányába közvetlen felelőséggel tartozik.
Az utas köteles betartani az alábbi utasásra vonatkozó szabályokat: